Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

עולם שלם של דלתות , הגיע הזמן לפתוח את הדלת שלך

דלתות תייר: סדרת הדלתות שלנו

דלתות פנים בפתח תקווה

סניף פתח-תקווה

כתובת: רח’ אלכסנדר ינאי 8, פ”ת

טלפון: 03-5605409

פקס: 03-9087442

אימייל: pt@tayar-doors.co.il

שעות פתיחה:

בימי א’-ה’: 09:00-19:00

בימי ו’ וערבי חג: 09:00-14:00

חנות דלתות בפתח תקווה

בבואכם לחפש אחר דלתות בפתח תקווה, אחד מהאלמנטים החשובים ביותר הוא נושא האיכות: האיכות היא זו שמבטיחה עמידות לאורך שנים. אם אתם מחפשים איש מקצוע איכותי לעבודה על דלתות, תוכלו למצוא אצלנו, ב”דלתות תייר”. כאן תמצאו מלאי מובחר של שלל דלתות במגוון סגנונות ועיצובים, אשר יוצרו כולן באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומחומרים עמידים. עם “דלתות תייר”, טבעי שתבחרו ישראלי! צרו קשר בהקדם.

דלתות בפתח תקווה: סוגי דלתות מעוצבות בפתח תקווה

בין אם מדובר בבית חדש ובין אם מדובר בשדרוג נכס קיים – חלק בלתי נפרד מעיצובו האזור הוא בחירת הדלתות המתאימות. אמנם בעבר היה נהוג למקם דלתות פשוטות, פונקציונליות וללא תחכום. אולם היום אפשר להזמין דלתות מעוצבות השונות זו מזו בהיבטים רבים. בנוסף, ולאורך תהליך העבודה, רצוי לקחת בחשבון את הצילינדרים של הדלתות, המעצורים, הידיות וכן הלאה. כך, תתקבל התוצאה המתאימה ביותר – ולשביעות רצונכם.

דלתות איכותיות בפתח תקווה

בשלב זה, לקבלת המענה המקצועי והאיכותי ביותר, יש לפנות אל חברה הפועלת בסטנדרטים גבוהים; חברה המתמחה בייצור דלתות באופן המתקדם והאיכותי ביותר. בזכות שיתוף פעולה מקצועי, מוקפד ויסודי – תוכלו להבטיח כי יוצבו בביתכם דלתות איכותיות – בסטנדרט חסר פשרות.

איתור אנשי המקצועי יתנהל בדרכים שונות – החל מקבלת המלצות מסביבתכם הקרובה, סקירת הפרופילים העסקיים ועוד; דרכים אלו הם שיובילו לכדי התנהלות מדויקת ומיטבית עבורכם.

יתרונותיה הבולטים של חברת דלתות תייר פתח תקווה

“דלתות תייר” היא מפעל ייצור של דלתות פנים, הממוקמת בברקן – ולה סניפים נוספים של אולמות תצוגה. כל הדלתות שלנו עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, חוזק ובטיחות, ומבטיחות לכם הגנה מיטבית לאורך השנים. כמו כן, דלתות אלו בעלות תו תקן. בנוסף, הדלתות משלבות פתרונות פתיחה ונעילה חכמים, המתאימים במיוחד לצרכים השונים של קהל לקוחותינו. אל כל זאת מצטרפת התקנת דלתות מדויקת ובטוחה של צוותינו מיומנים, על מנת שהדלת תשרת אתכם נאמנה ללא תקלות או בעיות. בכל שאלה ובקשה, פנו עוד היום אלינו ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

דלת פנים באיזור פתח תקווה

אם אתם רוצים לשפץ את הבית שלכם בפתח תקווה או לחילופין – עברתם לדירה חדשה בעיר ואתם מעוניינים לחדש את הבית עם דלתות פנים חדישות, אתם חייבים לבחור בחברה המתאימה לכם ביותר, חברה שמשווקת דלתות פנים איכותיות, כבר מ-1991. אם חיפשתם דלתות פנים בפתח תקווה, “דלתות תייר” עומדים לשירותכם. מדובר במפעל ייצור של דלתות פנים, היחידי בישראל המייצר את הכול – כולל את המשקוף.

דלתות פנים בפתח תקווה – אז איך תבחרו את הדלתות?

בכדי לבחור את הדלתות האידיאליות לביתכם מכל ההיבטים, עיצוביים, כספיים וכדומה, ישנם מספר פרמטרים שעליכם לקחת בחשבון עוד לפני שיצאתם לרכוש את הדלת הנחשקת:

מסגרת תקציבית – מעבר לבית חדש או שיפוצו הינו עניין יקר. עליכם לשלם עבור הפריטים החדשים שאתם רוכשים, אנשי המקצוע, הספקים השונים ועוד. גם כאשר אתם בוחרים את הדלתות לביתכם מומלץ לעשות סקר מקיף, ולהבין מהו סכום הכסף אותו אתם מוכנים להשקיע. עצם פעולה זאת תגרום לכם לדעת בדיוק מה טווח המחירים שלכם, ותמנע מכם להגיע למקומות שאינם רלוונטיים ועלולים לבזבז את זמנכם.

כיצד תבחרו דלתות פנים בעיר פתח תקווה?

קו עיצובי – גם כאשר מדובר על נושא העיצוב של ביתכם, ישנם המון דברים שצריך לקחת בחשבון. במידה ואתם מתחילים לעצב בית חדש, נסו קודם להבין האם אתם מעוניינים בעיצוב מודרני, קלאסי או בכלל כפרי. ישנם עוד המון עיצובים שקיימים בשוק ומתפתחים מידי שנה ומומלץ לברר לגביהם. לאחר שתבינו מה הקו העיצובי המנחה של ביתכם, תוכלו לבחור דלתות פנים בהתאם לכך. לדוגמא, אם אתם מעצבים את הבית בסגנון מודרני, מומלץ לרכוש דלתות שמשלבות אלמנטים שונים ומעניקות מראה מתוחכם ומתקדם. אם אתם מתלבטים בבחירתכם, דעו כי דלתות פנים מיוחדות מעניקות המון שפע מסוגנן לבית.

בדלתות פנים פתח תקווה – מומחיות היא השם השני שלנו

אם גם אתם בתהליך חיפושים עבור פריטים אלו, צרו קשר עם חברת “דלתות תייר” וצוות המומחים שלנו יסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם. ישנן המון אופציות מדהימות שכוללות עיצוב דלתות באופן אישי ועל פי טעמכם. לתוצאה מרשימה, התואמת את הוויי הישראלי, בחרו ב”דלתות תייר” – כי טבעי שתבחרו ישראלי.

בניית אתרים לעסקים