Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

האם חשוב לבחור דלתות פנים נגד מים

בחדרים מסוימים בבית, כמו למשל בחדרי האמבטיה ובשירותים, ישנה סבירות גבוהה ל”השפרצה” של מים מהכיור או המקלחת, לשאר האזורים בחדר. כאשר ישנם בתוך האמבטיה מכשירים, אביזרים או פריטים החדירים למים, הם עלולים להיהרס ועל כן חשוב להגן עליהם ולהניח אותם במקומות נסתרים, כמו למשל בתוך ארונות האמבטיה. אך כאשר מדובר בדלתות של אותם החדרים, כדאי מראש להיערך לאפשרות שהן יקבלו התזות חוזרות ונשנות של מים באופן תדיר, ועל כן מומלץ לעשות בחירה מושכלת של דלתות פנים נגד מים ולהימנע מראש מהצורך להחליפן תוך תקופה קצרה של שימוש.

באיזה אופן מים עלולים להזיק לדלת?

אם הדלת עשויה מחומר מילוי הסופח מים, היא עלולה להתנפח ולהוסיף למשקלה, ובכך להכביד על ציריה ולהרוס אותם עם הזמן. בנוסף, ספיגת מים אל הדלת עלולה לייצר ריקבון בתוכה, המביא עמו ריח לא נעים וסכנה לבריאות. מראה הדלת עלול להינזק קשות בגלל חדירה של מים, ואם הדלת לא נצבעה בצורה איכותית- העיצוב שלה ייאבד מיופיו. בשל כל האמור, ישנה חשיבות גדולה בבחירה של חומר מילוי מתאים לדלת, כמו למשל הפוליאתילן שהוא חומר דמוי ספוג, אינו חדיר למים ומונע את נזקיהם הפוטנציאליים. בנוסף כמובן, ניתן לרכוש דלת שמלכתחילה החומר המצפה אותה לא יאפשר חדירה של מים, כמו דלת העשויה פלסטיק או מכוסה בפלטות של פלסטיק.

כיצד ניתן להגן על דלת מפני חדירה של מים?

אצל אנשים רבים העומדים בפני בחירה של דלתות פנימיות בביתם, קיימת ההתלבטות בכל הקשור במניעת חדירת מים אל הדלתות עצמן. ניתן לרכוש במחירים נמוכים מאוד דלתות פלסטיק מיובאות, אך הרכישה המשתלמת כביכול הזו, עלולה להתברר ככישלון כאשר דלתות זולות פלסטיק מדי יתבלו באופן טבעי מרוב שימוש, וללא קשר בכלל לעובדה שהן אינן חדירות למים ולא עמידות למים. הפתרון הטוב יותר הוא השקעה בדלת העשויה חומרי גלם משובחים, עם כיסוי של פלטות פלסטיק מכל הצדדים (ולא רק בתחתית), וכן במשקופים חסינים מלחות והעשויים פולימר איכותי.

בחירה של דלת איכותית ומעוצבת מ”בית טוב” תעניק לכם שקט לאורך שנים

אצל דלתות תייר תוכלו לקבל ייעוץ חינם וללא התחייבות, בנוגע לבחירות שאתם עומדים לעשות בנושא דלתות הפנים בביתכם. עם ניסיון של 25 שנה בייצור והתקנה של דלתות פנים במגוון רחב, תוכלו להיות בטוחים שדלתות פנים נגד מים שגם ישמרו על איכותן וגם יהוו פריט מעוצב ונאה בביתכם- רוכשים רק אצל דלתות תייר, המומחים בדלתות פנים מכל הסוגים.

בניית אתרים לעסקים