Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

עולם שלם של דלתות , הגיע הזמן לפתוח את הדלת שלך

דלתות תייר: סדרת הדלתות שלנו

סניף מודיעין

כתובת: מרכז מסחרי שילת, שילת

טלפון: 08-6648800

פקס: 08-6645500

אימייל: modiin@tayar-doors.co.il

שעות פתיחה:

בימי א'-ה': 10:00-19:00

בימי ו' וערבי חג: 09:00-14:00

דלת פנים במודיעין

מטרת דלתות פנים במודיעין היא לספק פרטיות לחדרים וחללים שונים ברחבי הבית. כמעט בכל חדרי האמבטיה, חדרי השינה, המסדרונות, והחדרים האחרים בבית מותקנות דלתות להפרדה יעילה בין החדרים האלו מאחרים. דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בכל הנוגע לעיצוב, ייצור ושיווק דלתות פנים, מציעה דלתות איכותיות המעניקות תחושת פרטיות ובטחון בחללי הבית השונים, ומשלימות את סגנון עיצוב הפנים של חדרי הבית.

התאמת דלתות פנים במודיעין לעיצוב הפנים של הבית

אם אתם חושבים לבנות בית חדש או לשפץ את הבית הנוכחי שלכם, אולי כדאי לכם לשקול כמה דברים בבחירת דלתות פנים במודיעין, בסגנונות מושלמים לבית שלכם.

לפני הבחירה בדלת המתאימה, יש לקחת בחשבון את אופן השימוש בדלתות והתאמתן לחדרים השונים בבית, כדי לבחור את הדגמים המתאימים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם.

חומר הגלם ממנו עשויה דלת פנים במודיעין

כיום, נהוג לחלק את חומרי הגלם מהן עשויות דלתות הפנים לשתי קטגוריות – חומרי גלם עמידים למים וללחות, וחומרי גלם שאינם עמידים למים וללחות. דלתות פנים עמידות במים יהיו עשויות עם ליבת עץ עזק ועמיד בשם פינגר ג'ויין, מעליה שכבת חומר פולימרי-פלסטי בשם WPC אשר מעניקה לדלת את העמידות שלה במים, ומעליה שכבת פורמייקה בגימורים משתנים. דלתות שאינן עמידות למים יהיו עשויות ליבת עץ פינגר ג'ויין עמיד וחזק, ומעליו שכבת מלמין. בכל הנוגע למשקופי הדלת, רובם עשויים מחומר WPC הנחשב לחזק ועמיד במים, אשר מצופה בחומר הנקרא CPL אשר ידוע בתור מרחיק מזיקים.

זה הזמן לבחור את דלת פנים בעיר מודיעין

היבט נוסף שכדאי לזכור לגבי דלתות הוא שהן זמינות בדגמים מוכנים מראש או בהתאמה אישית, עם מסגרות וצירים שמחוברים למשקוף.

דלתות פנים במודיעין, בדגמים שמוכנים מראש, מתאימות להתקנה רק בבתים שבהם מותקן משקוף קיים. בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בתחום, תמצאו מגוון עשיר של דלתות פנים לבחירה.

בניית אתרים לעסקים