Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

בתים בעיצוב מודרני מאופיינים בעיצוב נקי ופשוט, מדויק ובולט במידה. על העיצוב הכולל משפיעים גורמים רבים כמו הריהוט, התמונות על הקירות ואפילו הצבע והצורה של התקרה. כך גם כאשר מדובר על דלתות פנים בפתח תקווה, אשר שמותאמות לצרכים ולהעדפות של בעלי בתים, כמו גם לעיצוב הבית בו בחרו. בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בישראל בכל הנוגע לעיצוב, ייצור ושיווק דלתות, תוכלו למצוא מגוון עשיר של דלתות פנים בהתאמה לביתכם.

ללא ספק, דלתות הפנים בביתנו מהוות חלק משמעותי במראה החלל הביתי כולו, בנוסף לתפקוד ולפונקציונליות הרבה שהן טומנות בחובן. ניתן למצוא דלתות פנים בפתח תקווה במגוון עצום של צבעים, סגנונות עיצוב ואפילו בהרכב חומרים שונה, המתאים לפונקציונליות השונה הדרושה מדלתות החדרים שונים. לדוגמה, ניתן למצוא דלתות פנים אשר עמידות לחלוטין בפני רטיבות, לחות ומים, אשר מתאימות לשימוש בחדרים רטובים כמו חדרי אמבטיה, שירותים ומקלחת. דלתות אלו יהיו עשויות מחומרים פולימרים בשילוב ליבת עץ פינגר ג'ויין וציפוי פורמייקה, על מנת להבטיח את עמידותן למים ולחות.

סגנון פתוח ומואר

חלונות גדולים וחללי פנים מוארים הם עיקרון מרכזי של עיצוב עכשווי, עם דגש על יצירת חדר אטרקטיבי. ניתן להרחיב את המראה הזה בעיצוב הרמוני מרהיב בכל הבית, בסגנונות בהתאמה אישית שזמינים על ידי חברה שמייצרת, משווקת ומעצבת דלתות, אשר משלבות זכוכית במרקם ייחודי.

במגוון הסוגים הזמינים, תוכלו לבחור דלת שמתאימה למאפייני השימוש שלכם, וסוג זכוכית כדי להתאים את האטימות של הדלת שלכם, כך שתוכלו לשלוט היטב על רמת הפרטיות שאתם מעוניינים להשיג עם הדלתות.

זה הזמן לבחור דלת פנים בהתאמה אישית

למידע נוסף על התקנת דלתות פנים בסגנונות מודרניים, לבית המודרני שלכם, כדאי להתייעץ עם המומחים של דלתות תייר בע"מ.

יש לנו ותק של שנים רבות בתחום ואנו מציעים ביצוע שמגדיר טעם ייחודי, עיצוב אסתטי ואיכות ללא פשרות.

בניית אתרים לעסקים