Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

אנחנו משתמשים בדלתות כל יום, אבל אנחנו כמעט אף פעם לא חושבים עליהן. דלתות רק לעתים רחוקות זוכות להזדמנות להיות מזוהה כאובייקטים עיצוביים, אבל בעת רכישת דלתות פנים חדשות, ניתן לתת את הדעת על עיצובים שונים ודגמים ייחודיים אשר יוסיפו ערך לעיצוב הכללי של הבית כולו.  באולם התצוגה של דלתות תייר תוכלו למצוא דלתות פנים בנתניה במגוון עצום של עיצובים, דגמים, גדלים וחומרי גלם.

כיום, ישנם שני סוגים עיקריים של דלתות פנים – דלתות פנים עמידות למים, ודלתות פנים שאינן עמידות למים. לכל סוג יש את השימושים הפונקציונליים והיתרונות שלו, כך שבעת בחירת דלתות תוכלו להחליט מה הן הדלתות המתאימות לצרכים שלכם, כמו גם את העיצוב הנכון בעבורכם.

דלתות פנים שאינן עמידות למים

דלתות שאינן עמידות למים הן עשויות לרוב ליבת עץ קשיח ואיכותי הנקרא עץ פינגר ג'ויין, שמטרתו לוודא את עמידות וקשיחות הדלת. השכבה המקיפה את ליבת העץ עשויה מחומר הנקרא MDF, אשר מצופה בחומר הנקרא מלמין. חשוב לציין שגם כאשר הדלתות עצמן אינן עשויות מחומרים עמידים במים, משקופי כל הדלתות באשר הן עשויים מחומר פולימרי מצופה CPL עמיד למים ודוחה חרקים. דלתות אלו מתאימות לשימוש במרבית חדרי הבית מלבד חדרים רטובים כמו חדר השירותים והמקלחת.

דלתות עמידות למים מתאימות לרוב דווקא לחדרים הרטובים אשר קיימת בהם לחות גבוהה, כמו גם רטיבות משמעותית מפעם לפעם. דלתות אלו עשויות ליבת עץ חזק וקשיח אף הן, אשר מוקף בשכבת חומר פולימרי בשם WPC בציפוי פורמייקה איכותית.

את כל סוגי הדלתות רוכשים בדלתות תייר

בבחירת דלתות פנים יש להקפיד לציין את הגובה, הרוחב והעובי הרצוי של הדלת. חשוב לא פחות לציין כי בהתאם לסטנדרטים המועדפים והזמינים, דלתות חייבות להיות מיוצרות במרווחים הולמים של מידות רוחב. בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בישראל בכל הנוגע לייצור דלתות פנים כחול לבן, תוכלו למצוא מגוון עצום דלתות פנים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

בניית אתרים לעסקים