Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

במרבית הבתים בישראל, על פי הסטנדרט בקבוע בחוק, ישנה חובת בניית חדר ממ"ד אשר למעשה מהווה מרחב בטוח בתוך שטח הבית. הממ"ד נועד להגנה מפני איום טילים ורקטות, כמו גם מהווה שטח אטום ומסונן למקרה של מתקפה ביולוגית או כימית. על מנת לוודא את אטימת הממ"ד, נהוג להשתמש בדלת מתכת כבדה אשר יש לסגור אותה במקרי חירום. עם זאת, דלת זאת לרוב איננה משומשת באופן שגרתי בגלל המשקל הרב שלה, ובעלי נכסים רבים בוחרים להתקין דלתות פנים לממ"ד אשר משמשות כחלופה שגרתית.

בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בישראל בכל הנוגע לעיצוב, ייצור, שיווק והתקנה של דלתות פנים איכותיות תוצרת ישראל, ניתן למצוא מגוון סגנונות של דלתות פנים המתאימות לממ"ד אשר ישמשו אתכם באופן יומיומי.

דלתות איכותיות ועמידות

לבעלי נכסים יש כיום אפשרות לבחור בין דלתות פנים לממ"ד בדגמים מוכנים לבין דלתות בהתאמה אישית. דלתות מוכנות הן דלתות המיוצרות בייצור המוני, מה שהופך את העלויות שלהן זולות בהרבה בהשוואה למקביליהן. דלתות אלו מתהדרות גם בעיצובים ובמידות שניתן למצוא כמעט בכל מקום. אף על פי שתכונות אלה כבר יכולות לענות על הצרכים של מרבית בעלי הנכסים, אחרים עדיין יעדיפו לרכוש דלתות פנים בהתאמה אישית.

ישנם שני יתרונות עיקריים לדלתות פנים לממ"ד, כמו העובדה כי ניתן להתאימן לעיצוב הכולל של הבית, וכי השימוש בהן נוח בהרבה מבחינה פונקציונלית משימוש יומיומי בדלת מתכת אטומה וכבדה של ממ"ד. רכישת דלת פנים לממ"ד היא ללא ספק הבחירה הנכונה עבור כל בעל נכס אשר מכיר מרחב מוגן.

זה הזמן לבחור את הדלת לחדר הביטחון שלכם

אם תרצו להתקין בביתכם דלתות פנים לממ"ד על פי סטנדרט או בהתאמה אישית, תוכלו ליצור קשר עם חברת דלתות תייר בע"מ. הניסיון והידע שלנו בפתרונות דלתות שונות לצרכי הבית והעסק הפכו אותנו למומחים במה שאנו עושים. אנו מציעים ביצוע שמגדיר טעם ייחודי ומשיכה אסתטית מותאמת אישית לטעם ולצרכים שלכם.

בניית אתרים לעסקים